onsdag 2 april 2014

Bokslut mars 2014

Mars var en ganska ojämn månad, på flera sätt. Jag läste ut sju böcker, vilket är årets rekord men inte mycket att hänga i julgranen för det och jag lyckades knåpa ihop i genomsnitt ett halvt blogginlägg om dagen. Jag var på mitt livs första bokreleaseparty och jag intervjuade en författare - men jag har ännu inte lyckats skriva ihop den där intervjun. Jag deltog i Fiktiviteters Langlördag och inför den läste jag snabbt om tre av Maria Langs deckare - vilket var det som ledde till att det blev såpass "många" böcker utlästa och av de sju var

en skriven på engelska
en översatt till svenska
en skriven av en man
en e-bok
två lånade på biblioteket
tre omläsningar
fyra deckare

Jag köpte två böcker alldeles i slutet av bokrean, en om skor och en om bröllop, men jag har knappt hunnit bläddra i dem.

Inga kommentarer: