onsdag 2 oktober 2013

Min lilla bit av Bokmässan

Efter helgens Twitter- och bloggmassor från Bokmässan känns det extra tråkigt att inte ha varit där men jag gjorde i alla fall mitt bästa för att få med mig någon liten extra bit därifrån. Eftersom jag hade Amanda Hellberg att tacka för flera Oxfordtips bad jag Marcus att signeringsköa åt mig och att hälsa och tacka så mycket från mig. Om han haft tid och möjlighet visste jag inte, förrän jag skrev en liten extra tackkommentar i Amandas blogg och också berättade att jag gjort ett distansförsök på bokmässan och fick svaret "Saga, du lyckades".

Så idag låg ett rejält vadderat kuvert i brevlådan med mitt signerade exemplar av Snögloben. Marcus, I owe you - och hur mycket är jag skyldig dig i reda pengar?


Det är sådant som gör bloggandet lite mer meningsfullt. Och någon gång ska jag väl också komma dit.

Inga kommentarer: