måndag 2 juli 2012

Bokbytarhylla

Idag började faktiskt inte jag, utan en kollega prata om att vi skulle kunna byta pocketböcker med varandra inför semestern och en stund senare skickade jag ut ett mail om en bokbytarhylla. Nu har jag fyllt en halvstor papperskasse och hoppas att några fler gjort detsamma, eftersom morgondagen eventuellt är min sista på kontoret fram till sista veckan i augusti. Inte för att jag behöver fler böcker, men...

Uppdaterat: det var jag och en till som hade med sig böcker till kontoret och hennes var inte riktigt i min smak så jag får vänta till efter semestern. Jag hade bl.a. med mig Labyrinth av Kate Mosse, Skam av Karin Alvtegen, Den du inte ser av Marie Jungstedt, Vad gör alla superokända människor hela dagarna? av Fredrik Lindström, The Handmaid's Tale av Margaret Atwood och Leka bland vuxna av Sohie Dahl.

Inga kommentarer: